fredag 25 april 2014

Hemlispaket för april


Igår hämtade jag äntligen ut mitt paket! Det är det sista, vilket känns sorgligt, det har varit så spännande och roligt att få dessa paket. Jag får helt enkelt hålla utkik efter nästa byte! =)
Det tog några dagar innan jag hämtade ut detta för jag bestämde mig för att jag måste skicka iväg paketet till Min hemlis innan jag får öppna vad jag har fått. Otroligt jobbigt då man bara vill rusa iväg på stört! Fast skönt att ha fått iväg mitt paket så jag bara kan njuta av vad jag fått.
Denna gång blev det som synes ett sockgarn från Austermann med aloe vera och jojoba olja, ska bli så trevligt att sticka i detta! Hoppas få mjuka händer under tiden... Det blev även två härliga nystan alpacka och en smaskig påse med choklad! Den får nog hamna i min egen hemliga gömma. (Hoppas min sambo inte mer än ögnar igenom min blogg lite lätt!)

TACK Johanna för alla fina hemlispaket jag fått från dig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar